November ini...

Assalamualaikum

Esok 10November..
Panjang lagi setahun umurku InsyaAllah..

tapi

November ini juga
Ayah pergi dijemput Ilahi
ayah pergi dengan 1001 kenangan
2 tahun bukan lama
tapi bukan sekejap untuk mengumpul banyak memori bersama,mengumpul kesilapan bergelar menantu,diperbetulkan kesilapan oleh mertua


ayah

maaf sebab Na terlalu banyak menyusahkan ayah
maaf sebab Na tak sempat buat ape2 untuk ayah
terima kasih sebab makan bihun sup yang Na masak untuk pertama kali dan terakhirnya
terima kasih sebab sudi minum air nescafe'o yg na bancuh untuk terakhir kalinya


ayah

terima kasih sebab tak pernah anggap Na orang luar
marah ayah adalah seperti anak
marah ayah adalah untuk mendewasakan
kata-kata ayah selalu jadi pendorong
kata-kata ayah selalu menjadikan Na seorang pemikir

ayah

Na dapat 2nd interview Selasa depan
terngiang-ngiang cakap ayah yang mungkin Allah nak tunggu Aqil boleh makan,so tak akan menyusahkan pengasuh kalo die takmo minum susu dalam botol
Na tau tu doa ayah buat Na
kalau Na dapat keje ni,Na takkan berenti macam dulu
Na janji Na keje elok2

ayah,terlalu banyak nak Na cakap
tapi semua dah terlambat,kan?

ayah,tenanglah ayah kat sana

1 comments:

SSfatihah said...

jgn bputus asa ya...InsyaAllah akan ada rezeki nti.

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com