Assalamualaikum kawan-kawan....
rindu i kerrrrr?
sori la...keje i bukan macam dolu2 lg...ngadap laptop...skang adalah guest service..
paham2 la..udah empunye diri ni pon cerewet itu ini...jg bile deal ngan passengers mmg kene expect la mcm2 hal pelik tapi benar...
kalo sape penah naik flite tau ka procedure dari start booking tiket kan?
so keje ni bermule dari assist org check in..naik boarding hall..boarding..depart n arrive..
keje senang..tapi mentality n physically harus tabah...
camne nak deal ngan org tak paham bahasa,keje nak arah org je?
org yang memang tak paham either bahasa melayu atau english?
org yg itu...org yg ini...
keje baru sbln lbeh...bnyk gile lg harus belajar n get experience...
kate org..belajar dari pengalaman...
**org tanye,tak kesah ke dari engineer downgrade to guest services?
jawapan:biar saket kaki,jangan saket otak!
2 comments:
hahaha lucu lah nana nie..takpelah nana...sakit otak nie lelama boleh jadi giler tau....
nak jugakkkkkkkk kjee tu.. xmo engineer dah.. hooo
Post a Comment