Pose oih..pose...

Assalamualaikum


Salam dihulur kasih diterima,
Agar ikatan terjalin mesra,
Syaaban berlalu Ramadhan menjelma,
Tingkatkan amalan hadkan selera…

Siang bertahan menghitung waktu,
Terawih tak lupa di malam hari,
Mahmudahkan diri setiap waktu,
Walau Ramadhan kan pergi esok hari…
Nukilan:

Sudah nak pose minggu depan...
Selamat berpose kengkawan..
Yippi yey...hahaha...
nape wish awal2..?sebab kalo wiken,incik suami je yg conquer laptop..

Last year pose, Aqil dlm perot...mase tu sangat epi sebab baru tahu pregnant 5weeks..
tapi juga sangat mencabar..sebab bertarung ngan wholeday morning sickness...
This year, Aqil suda kuar...cabaran...?harap2 tak banyak mane...
cume beharap susu badan secukupnye untuk Aqil....
mase cukup utk masak (sebab petang2 mmg time Aqil ajak borak2)..
dan beharap agar Aqil tak 'bangun' sahur jugak..

Dikesempatan ini,saye ingin memohon maaf daripada kawan2 kalo ade mulut ini terlaser,termenipu,termarah...(dan2 sume terrr...)
Na harap kite dapat berkah dari Allah SWT dan mempermudahkan perjuangan ini
InsyaAllah...




p/s: harap2 dapat pose penuh tahun ni...amin..amin...amin... 

3 comments:

PurPLe LaDy AiFA said...

selamat berpose gk kak nana! bestnye leh beraya bertiga nnti.. hehe

NaNaRuZaNa said...

Eppa: kamu pon bertiga ape...huhuuh

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

na...pasal comment kata bidan tu..na try lagi ya...patutnya x da prob...maybe blogger ada prob kot...huhu

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com